Znajdujesz się tutaj: agentubezpieczeniowybartosiak.pl > Finanse > Lubimy być e-klientami

Biznesy lat dziewięćdziesiątych

Interesy, które ponad dwadzieścia lat temu wydawały nam się bardzo dochodowe i przyszłościowe, dziś tak naprawdę wyszły z użycia. Biznesy lat dziewięćdziesiątych Jakie to branże i dlaczego dziś tak trudno im się utrzymać?

Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych osoby, które prowadziły własną działalność gospodarczą, niemal zawsze dobrze prosperowały. Mowa chociażby o właścicielach małych sklepików. Dwadzieścia lat temu cieszyli się oni wysokimi, miesięcznymi obrotami. Dziś zostali wypchnięci z rynku przez molochy, duże sieci, ogromne koncerny. Biznesy lat dziewięćdziesiątych Małe sklepiki nie mają przy nich szans na utrzymanie się.

Inną taką branżą byli założyciele kafejek internetowych. Trend przesiadywania w kafejkach, gdzie oprócz kawy, można było surfować również po stronach www przyszedł do nas z Zachodu. Ale ani u nas, ani u zagranicznych sąsiadów, ta branża nie przetrwała, bo dziś każdy ma Internet w domu. Innym przykładem takich zawodów może być przedstawiciel handlowy, manager, fotograf, czy właściciel wypożyczalni video. Biznesy lat dziewięćdziesiątych Zawody te albo prosperują bardzo kiepsko, albo w ogóle przestają istnieć.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.